onsdag 26. januar 2011

Særemne oppdatering

Til jeg har begynt å skrive noe på oppgaven kommer jeg bare til å oppdatere dette innlegget for å fortelle hva jeg har gjort, siden det bare blir lesing en stund til.

26.01.11
Ja, det har nå gått ca.20 dager siden sist jeg lagde ett innlegg, siden den gangen har jeg vell bare lest i boken, jeg har nå kommet ett stykke uti første kapittel.
Også har jeg vert innom nesten alle bokhandlere og butikker, som selger filmer, men jeg har ikke funnet noen som har filmen enda. MEN nå har jeg funnet den på "Bergen Offentlige Bibliotek" og skal få hjelp av læreren til å skaffe den.

11.02.11
En liten oppdatering på hvordan det går med lesingen. Føler jeg er kommet bedre i gang og at jeg leser mer jevnlig nå, er kommet ett lite stykke ut i "andre bok".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar